.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حمله تند کلانتری به نمایندگان شمالی مجلس ؛
نمایندگان شمالی فقط "هارت و پورت" می کنند / بودجه پسماند زباله با بی تدبیری نمایندگان شمال حیف و میل شد./ یک نماینده شمالی در دفاع از بودجه پسماند یک کلمه صحبت نکرد !
شمال نیوز : معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست با حمله تند به نمایندگان مجلس مازندران، گیلان و گلستان خواستار تحرک بیشتر آنان در حوزه های مختلف زیست محیطی شد . ....
نمایندگان شمالی فقط "هارت و پورت" می کنند / بودجه پسماند زباله با بی تدبیری نمایندگان شمال حیف و میل شد./ یک نماینده شمالی در دفاع از بودجه پسماند یک کلمه صحبت نکرد  !

شمال نیوز: انتشار فیلم حمله شدیداللحن معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست به نمایندگان شمالی مجلس در خصوص کم تحرکی آنان درباره بزرگترین معضل این روزهای شمال کشور ، شوک بزرگی بود برای شمالی ها که انتظار رفع مشکلات خود از سوی نمایندگان مجلس و دولت را داشتند .

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست با حمله تند به نمایندگان مجلس مازندران، گیلان و گلستان خواستار تحرک بیشتر آنان در حوزه های مختلف زیست محیطی شد .

به گزارش شمال نیوز، کلانتری گفت : نمایندگان شمالی فقط "هارت و پورت" می کنند . بودجه پسماند زباله با بی تدبیری نمایندگان شمال حیف و میل شد .

معاون رئیس جمهور افزود : برای پسماند سه استان شمالی ، دولت 1/3 میلیارد دلار تصویب کرد و به مجلس فرستادیم .ولی نمایندگلن شما که می آیند و هارت و پورت می کنند کوچکترین قدمی برنداشتند و یکنفرشان یک کلمه صحبت نکرد .فقط یک نماینده از استان فارس کمی دفاع کرد و این بودجه به یک بخش دیگر اختصاص داده شد .

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 23 مرداد 1398
الحق راست ميگه . نمايندگان شمالي شومن هستن
نا شناس 23 مرداد 1398
دمت گرم كه واقعيات رو گفتي
- 23 مرداد 1398
اقاي كلانتري وزير محترم كشاورزي بدو انقلاب . پسماند زباله دردل بهترين نقطه به جاي مانده درجهان .نياز جهاني وملي كشورمان ميباشد .برفرض كه نمايندگان شمالي بدليل بي اطلاعي پيگير نبودند. چطور دولت محترم وجنابعالي نتوانسته ايد يك پروزه فرا ملي كه ازنابودي جلوگيري ميكند باجرا دربياوريد/
پاسخ ها به این نظر
هادی 23 مرداد 1398
کس نخارد پشت من - جز ناخن انگشت من
استانهای اصفهان و کرمان و ......... که بودجه ها رو دو لپی می خورن، فکر کردی که دولت دو دستی تقدیمشون می کنه؟؟؟؟ نه برادر من
نمایندگانشون مثل عقاب بالا سر وزرا و دولتی ها هستن و دفاع می کنن
اما نمایندگان ما چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ قربونشون برم دنبال پاچه خواری هاشون هستن و هنوز نتونستن بحث منطقه آزاد رو بین خودشون حل کنن . چه برسه بخوان دولتی ها رو بابت چیزهای دیگه قانع کنن
جویباری 23 مرداد 1398
اسائه ادب به نمایندگان شمالی که قطعا از جانب بنده شمالی نه که شایسته دمت گرم و تایید نیست بلکه باید با اینگونه بیحرمتی ها به نمایندگان شمال و تحقیر و تضعیف آنان برخورد شود.
البته جسارت رئیس نامربوط سازمان محیط زیست به نمایندگان شمالی، نتیجه ی انفعال آنها در موضوع انتقال آب خزر به کویر سمنان است. امیدوارم این تلنگری برای نمایندگان شمالی باشد تا دست از انفعال در دفاع از سرزمین مادریشان بردارند.
علوی 23 مرداد 1398
سلام چطور بودجه انتقال آب دریای مازندران به سمنان را علی الرغم مخالفت شدید نمایندگان استانهای شمالی تصویب می کنید خوب این رو هم اگه نمایندگان شمالی دفاع نکردند شما دفاع می کردید چون موضوع پسمان استانهای شمالی به خاطر سیل عظیم مسافران یک مشکل کلان و ملی می باشد
مهدوي 23 مرداد 1398
با تشكر از آقاي دكتر كلانتري كه حرف دل مردم مازندران به خصوص ساري رو گفتند
محمد 23 مرداد 1398
یه نفر پیدا شد یه حرف درست زد...واقعا فقط همین یه کار رو خوب بلدن نماینده ها
قائمشهری 23 مرداد 1398
حرف حق تلخه این یک نمونه بی توجهی نمایندگان شمالی درمجلس هست که ازطرف کسانی که حضوردارند بقیه کم کاری مردم که خبرندارند یک سری کارچاق کن ها عملکرد کاذب نماینده رادرحوزه انتخابیه بالا میبرند بخاطر منافع خودشان که بعضی نماینده ها برای شخص کارمیکنند.
نا شناس 23 مرداد 1398
شاید کلانتری راست میگوید اینهمه مشکلات محیط زیستی داریم حل نمی شود علت چیست؟
نا شناس 23 مرداد 1398
سلام عموعیسی به ریش ماداری میخندی؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.